کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی بازیابی پیامک‌های حذف شده

آیا تا به حال شده به صورت اتفاقی تمام پیامک‌های خود را حذف کرده باشید؟ خب اصلاً جای نگرانی وجود ندارد زیرا می‌توانید آنها را با یک نرم‌افزار دوباره به دست آورید به شرطی که این قسمت از حافظه داخلی گوشی دچار تغییرات (آپدیت اپلیکیشن، دانلود فایل و . . .) نشده باشد. پس با سافت گذر همراه باشید تا چگونگی بازیابی پیامک‌های حذف شده را به شما آموزش دهیم.

SMS پیامک پیام کوتاه اندروید iOS نرم‌افزار اپلیکیشن

نرم‌افزار MobiKin Doctor برای ویندوز

نرم‌افزار MobiKin Doctor برای مک

برنامه‌های متعددی وجود دارد که شما به وسیله آنها می‌توانید SMSهای حذف شده را بازیابی کنید ولی به خاطر سرعت و ویژگی‌های منحصربفرد، MobiKin Doctor بهترین گزینه است.


MobiKin Doctor از کدام گوشی‌ها پشتیبانی می‌کند؟

MobiKin Doctor از بیش از 2000 گوشی پشتیبانی می‌کند که لیست بلند بالایی دارد ولی مشهورترین آنها عبارتند از:

گلکسی اس 8
گلکسی اس 7
گوشی‌های گوگل نکسوس
گوشی‌های سونی اکسپریا
تبلت‌های مدیا پد هوآوی
گوشی‌های ZTE Blade
گوشی‌های شیائومی

معمولاً این برنامه با اکثر گوشی‌های اندروید کارایی دارد ولی اگر باز هم در این زمینه شک دارید، نسخه رایگان را دانلود و با آن کار کنید.

امکان استفاده از این نرم‌افزار بدون روت کردن دستگاه وجود دارد. ضمن اینکه با MobiKin Doctor، شما قادر خواهید بود که به صورت تضمینی هر محتوایی را بازیابی نمایید.

MobiKin Doctor از کدام گوشی‌های اپل پشتیبانی می‌کند؟

MobiKin Doctor برای iOS با اکثر دستگاه‌های این سیستم عامل سازگاری دارد (آیفون‌های جدید، آیفون ایکس، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 6 اس، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون SE، آیفون 5 اس، آیفون 5 سی، آیپد ایر، آیپدهای جدید، آیپاد تاچ و...)

چگونگی بازیابی پیامک‌های حذف شده با MobiKin Doctor

پس از نصب برنامه روی رایانه و وصل کردن موبایل به آن، باید دسترسی MobiKin Doctor به گوشی را بدهید. پس از چند ثانیه، باید پیش‌نمایشی از SMSهای خود را در صفحه اصلی MobiKin Doctor ببینید و پشتیبان‌گیری از آنها باید بلافاصله انجام شود.

اسکرین شات‌های زیر چگونگی کار کردن با MobiKin Doctor را آموزش می‌دهند:

مرحله اول: پس از اتصال گوشی به رایانه، تصویر زیر به نمایش درخواهد آمد. MobiKin Doctor گوشی را خواهد شناخت و به شما اعلام خواهد کرد که چه زمانی برای انجام فرآیند آماده است.

SMS پیامک پیام کوتاه اندروید iOS نرم‌افزار اپلیکیشن

مرحله دوم: پس از اتصال گوشی، داده‌های آن را مشاهده خواهید کرد و سپس از شما پرسیده می‌شود که چه نوع محتوایی را می‌خواهید بازیابی کنید.

SMS پیامک پیام کوتاه اندروید iOS نرم‌افزار اپلیکیشن

پس از چند ثانیه، داده‌های انتخابی شما بازیابی خواهند شد و مانند اسکرین شات زیر به نمایش درخواهند آمد.

مرحله سوم: مشخص کنید که فقط آیتم‌های انتخاب شده به نمایش درآیند؛ بنابراین یا هر پیام را برگزینید یا همه را با روشن کردن تیک انتخاب نمایید. سپس گزینه بازیابی (Recover) را برای بازیابی اطلاعات حذف شده بزنید.

SMS پیامک پیام کوتاه اندروید iOS نرم‌افزار اپلیکیشن

مرحله چهارم: پس از بازیابی داده‌ها، از شما درخواست می‌شود که آنها را در رایانه خود ذخیره کنید بنابراین یا فایلی برگزینید یا پوشه‌ای بسازید تا پیامک‌ها در آن‌جا قرار گیرند.

SMS پیامک پیام کوتاه اندروید iOS نرم‌افزار اپلیکیشن

پیش‌گیری بهتر از درمان

چه بازیابی پیامک‌های حذف شده کار کرد یا نه، همیشه باید اقدامات پیش‌گیرانه انجام دهید تا دوباره محتوایی را از دست ندهید. برخی تولیدکنندگان مانند سامسونگ، به کاربران خود تا 15 گیگابایت حافظه ابری ارائه می‌دهند که در آن می‌توانید داده‌های خود را قرار دهید. ضمن اینکه در اکثر گوشی‌های اندرویدی، استفاده از حساب کاربری گوگل نیز وجود دارد:

به تنظیمات بروید و گزینه گوگل را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید و در پایین، سراغ آپشن بکاپ بروید.

این قابلیت را فعال کنید. از شما درخواست خواهد شد که یک حساب کاربری وارد نمایید. مدت زمان تهیه فایل پشتیبانی با توجه به حجم داده‌ها متغیر است.

SMS پیامک پیام کوتاه اندروید iOS نرم‌افزار اپلیکیشن

علاوه بر آپشن‌های نامبرده، اپلیکیشن +SMS Backup گزینه متخصص در زمینه بازیابی پیامک‌هاست. این نرم‌افزار از SMSها، تماس‌ها و MMSها، به راحتی به حساب کاربری گوگل شما فایل پشتیبان تهیه می‌کند. سپس از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید بکاپ بگیرید یا خیر. معمولاً فولدری که در جیمیل مربوط به این اپلیکیشن است، SMS نام دارد.

شما همچنین می‌توانید با مطالعه مطلب زیر، چگونگی تهیه فایل پشتیبانی از هر چیزی را آموزش ببینید.


شما برای بازیابی اطلاعات حذف شده خود از چه اپلیکیشنی استفاده می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43690 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/23 تعداد مشاهده: 3566
سافت گذر